2006

PIERWSZE NISKOPODŁOGOWE PRZEGUBY

Po ostatnich zakupach 12-metrowych pojazdów niskopodłogowych, które miały wypełnić lukę w taborze po częściowej kasacji wozów Jelcz M11, przyszedł czas na zakończenie służby przez najbardziej wysłużone wysokopodłogowe, przegubowe Ikarusy 280. Aby nie doprowadzić do braków w taborze, spółka SPA „Klonowica” postanowiła zakupić 7 sztuk niskopodłogowych, przegubowych autobusów marki MAN NG272. Pojazdy zostały wyprodukowane w 1992 roku, a przez ostatnie lata służyły we flocie niemieckiego przewoźnika VAG Nürnberg. W Szczecinie pojawiły się 30 września i otrzymały numery taborowe 1250-1256.

 

Dane techniczne modelu MAN NG272:

długość 17 960 mm
szerokość 2 500 mm
wysokość 2 900 mm
masa własna 14 700 kg
masa całkowita 28 000 kg
ilość osi 3
ilość i układ drzwi 3 (2-2-2-0)
silnik MAN D 0826
norma Euro EURO I
układ silnika rzędowy, poziomy, 6 cylindrów, 6,87 dm3
moc silnika 184 kW / 250 KM
skrzynia biegów ZF 5 HP 500
miejsc siedzących 50
miejsc ogółem 158
systemy ABS, ASR, EBS
niska podłoga 100 %
wyposażenie  


 

LINIE NR 80 ORAZ 82 W PEŁNI NISKOPODŁOGOWE

Dzięki umowie zawartej na początku czerwca między spółką SPA „Klonowica”, a organizatorem komunikacji miejskiej (ZDiTM), od tej pory linie nr 80 i 82 we wszystkie dni tygodnia będą obsługiwane przez tabor niskopodłogowy. Są to kolejne (po linii „G”) linie autobusowe dostosowane dla potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych zapewniające komfortową podróż.

 


Płock – 7.10.2006 – fotorelacja z turnieju






 

DZIĘKUJEMY ZA WSPÓŁPRACĘ

Dnia 21.04.2006r. na emeryturę odszedł Pan Jan Grabowiecki.

Dnia 25.04.2006r. na emeryturę odszedł Pan Waldemar Maćkowiak.

Dnia 30.04.2006r. na emeryturę odszedł Pan Józef Babik.

Dnia 6.05.2006r. na emeryturę odszedł Pan Kazimierz Toruński.

Dnia 13.06.2006r. na emeryturę odszedł Pan Kazimierz Korżak.

Dnia 11.07.2006r. na emeryturę odszedł Pan Bolesław Zawiślak.